Wednesday, February 6, 2019

2019-02-05 [צפו] סמוטריץ' עושה היסטוריה - מכריז - יש לנו בעיה עם שופטים מושחתים!



[צפו] סמוטריץ' עושה היסטוריה - מכריז - יש לנו בעיה עם שופטים מושחתים!
---
מכריז אצל הג'ינג'י - בטקס אביר איכות השלטון של התנועה לאיכות השלטון (הלקקנים בע"מ) - "האמת מעצבנת נורא" - יש לנו בעיה עם שופטים מושחתים!
אם הייתם מספרים לי את זה לפני שנתיים שלוש - לא הייתי מאמין שאזכה לראות את היום הזה...
---
הופיע בטקס של התנועה לאיכות השלטון, בו הם מעניקים כמו שעון "אביר איכות השלטון" לשופטי העליון המושחתים לאחר פרישתם.
אבל הפעם, מהבמה, סמוטריץ' הכריז שזה כבר לא סוד... כולם כבר מבינים. יש לנו בעיה עם שופטים מושחתים....
צעקות, מחיאות כפיים.... היסטוריה!
מאז שנות ה-70 של המאה שעברה לא הצבעתי, עכשיו אני שוקל להצביע לסמוטריץ' (לא זוכר איך קוראים למפלגה שלו)...
יש בעיה אחת קטנה: אני מתנגד למדיניות ה-D9. הנדל"ן הוא שלנו! למה להרוס? רק לפנות את הפולשים.
אז נחמה דר מסבירה לי שהבניין משוקץ, ואסור להשתמש בו יותר, ואפילו אסור להשכיר אותו. וכידוע, אני לא מתווכח עם נחמה..
TWITTER.COM
“יותר מחיאות כפיים מצעקות. אפילו בכנס התנועה לאיכות השלטון מבינים שגם במערכת המשפט יש שחיתות שצריך לבער. נעשה את זה בעזרת השם ביתר שאת גם בקדנציה…
Comments
  • שי סאסי בוארון
    כי אין שקיפות ציבורית בועדה למינוי שופטים ואין ביקורת ופיקוח עליהם חסר את #חוקת_התורה #משפט_עברי
    2
  • מיכאל מוריס-רייך וב
    הצעה לסמוטריץ', שאתה יוסי בוודאי תסכים לה: בואו נתחיל עם שחיתות השופטים והחלטותיהם בשטחים. מקובל? זה גם ייתן תוקף ואמינות לדבריו של סמוטריץ' וזה גם שטח שבו יש שחיתות מאד מאד בולטת ומובנית לתוך המערכת.
    1
    • שי סאסי בוארון
      הבנת שהשיטה היא מושחתת זה כבר השג נתחיל בכל מקום בארץ ישראל כולל ביו"ש
      1
    Write a reply...

  • Joseph Zernik
    מיכאל מוריס-רייך וב - רק רגע! רק רגע! הגענו לנקודה הקריטית שבה אתה מקבל בהבנה את המציאות ("המעצבנת נורא") - שיש לנו בעיה עם שחיתות השופטים? לא חשבתי שנגיע לרגע הזה... צריך לתת קרדיט לסמוטריץ' על זה שהוא הצליח להראות לך את האור?
    4
  • מיכאל מוריס-רייך וב
    ולי מתחשק להראות לכולכם את החור ...

No comments: